14 Şubat 2015 Cumartesi

SEVGİLİLER GÜNÜ

Bugün sevgililer günü.

Bir çok kimsenin aksine ben çok seviyorum özel günleri. Kapitalist düzen tarafından halkın para harcaması için icat edilen günler diye düşünmem, heyecanlanırım, günler öncesinden özel bir şeyler yapmak için hazırlanırım. Asla unutmam, atlamam, boş vermem.
Bence bu özel günler, ilişkileri, aşkı canlı tutar.

Yıllar önce 90’lı yıllarda, İzmir’de yaşarken, bir 14 şubat sevgililer günü öncesi yine heyecanlanmış ve araştırmalara başlamıştım. O yıllarda, hele ki İzmir’de kutlanan bir gün değildi sevgililer günü. Alsancak’ta ithal mallar satan bir dükkan bulmuştum. Sevgililer günü için sevgilime  hediye arıyorum dediğimde dükkanın sahibi o kadar mutlu olmuştu ki, neredeyse sarılıp öpecekti beni. İlk defa bu talepte bulunan birisiye karşılaşmış çünkü.

Çalıştığım şirketteki arkadaşlarıma da aşılamıştım bu heyecanımı ve  bir keresinde oturup kartondan kalpler yapıp içlerine de Happy Valentine’s yazmış, eşlerimize sevgililerimize hediye etmiştik.
Hem düşünsenize kapitalist düzen müzen, her ne halt ise, onun sayesinde etraf nasıl da güzelleşiyor. Her yerde kalpler, çiçekler, kocaman kırmızı fiyonklar, sevgili figürleri, ben bayılıyorum valla..
Ayrıca bu güzel duygular beynimizdeki öyle şahane hormonları artırıyorlar ki, hiç antidepresanlara da gerek yok J



Eşimle neredeyse 30 senedir evliyiz, ama asla monoton değiliz. Bazen bunun formulünü soruyorlar. Herkesin mutluluk formülünün farklı olduğunu düşünüyorum ama, benim formulüme gelince, özel bir formül yok, doğalım ben, bilinçli, programlı değil hislerim. Sadece önem veriyorum, emek veriyorum, süslüyorum ilişkimi, sedece eşimle değil, çocuklarımla, kedimle ve de arkadaşlarımla da böyleyim. Her buluşma şölendir benim için.


Sevgilisi olan olmayan, her türlü sevgiyi kutsayan herkesin sevgililer günü kutlu olsun J





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder